מבצעים משתלמים ללקוחות נאו אייר

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נוזל לסיגריה אלקטרונית- טיפים והמלצות

תוכן עניינים

מעוניין במידע נוסף על נוזל לסיגריה אלקטרונית- טיפים והמלצות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם :)

נוזל לסיגריה אלקטרונית- טיפים והמלצות

אחד  מאביזרי העישון הנפוצים יותר, היא הסיגריה האלקטרונית, אבל יש לעשות שימשו בנוזלים שלה שה אלה שגורמים להרגשה של עישון. בניגוד לסיגריה הרגילה, שעובדת על בעירה, המוצר עובד על אידוי, מה שמדמה את פעול העשן. הטעם והארומה של הנוזל לסיגריה החשמלית הוא שונה מבין כל הנוזלים שחלק מהם הם בטעם פירות, יוגורט, דבש, מנטה ועוד הרבה סוגים של טעמים.

רמת הסמיכות של הנוזל בסיגריה האלקטרונית, היא זו שקובעת, כי הנוזל והסיגריה הם מהאיכותיים ביותר. מי שמעשן סיגריה אלקטרונית, ישחרר מן עשן לבן בעל ארומה מיוחדת. . מדובר על אדים חמים בלבד שיש בהם טעם מיוחד. הטמפרטורה, יכולה להיות מעל ל-200 מעלות צלזיוס. יש לתת לנוזל להתחמם ולהתאדות מבלי שיישרף.

מה כדאי לדעת לפני בחירת נוזל לסיגריה אלקטרונית?

כדאי כי תאספו את כ המידע לגבי סיגריות אלקטרוניות והנוזלים שהם חשובים מאד בבחירה הנכונה. נוזלים שיהיו צמיגים וסמיכים יותר, יהיו האידאליים עבור מעשנים של סיגריה אלקטרונית. ככל שהנוזל צמיגי יותר ולא יישרף, כך הטעם של הסיגריה יהיה טוב יותר כדאי לבדוק את סוגי נוזלי הסיגריה החשמלית, כמו למשל הטעם ואם יש צורך בניקוטין בנוזל, בררו את האחוזים בו ומה מומלץ יותר. תכולה של 2% ניקוטין בנוזל, היא הכמות הסבירה למעשנים שמעוניינים להיגמל והיו בעבר מעשנים כבדים..

יש להבין, כי נוזלים שונים מספקים חוויות עישון שונות. כדאי לטעום כמה מהנוזלים בל פעם, עד שתרגישו אילו מו הנוזלים יתאים לכם יותר. יש אנשים שיאהבו נוזלים בטעם פירות, כאלה שיאהבו את טעם המנטה או שיחפשו נוזלים עם טעם של טבק, מה שיזכיר להם יותר עישון אוטנטי. בהתחלה, למי שמעוניין הפסיק לעשן, כדאי כי ירכוש כמה נוזלים לסיגריות אלקטרוניות, על מנת שיטעם מהם ויחליט מה הכי מתאים לו . בגלל שיש המון סוגי נוזלים, כדאי, כי יחפש את הטעם הכי קרוב למה שמתאים לו, אם מבחינת טעם הטבק, או אם מבחינת כמות הניקוטין, אם מדובר על מעשנים כבדים כמובן.

נוזל לסיגריה אלקטרונית – מבית חברת  ניו אייר

אחת החברות המוכרות יותר בשוק שמייבאות סיגריות אלקטרוניות, נוזלים שונים וכן אביזרים נלווים לסיגריה האלקטרונית, הינה חברת ניו אייר. החברה, מייבאת מאנגליה, את הסיגריות האיכותיות ביותר והרכישה, הינה באמצעות חנות מקוונת ומאובטחת. המוצרים יגיעו עד לפתח ביתכם באמצעות משלוח. השירות והיחס שתקבלו מחברת ניו אייר הוא שירות איכותי ללא תחרות.

האם גילך מעל 18?

מכירת מוצרי טבק ועישון מגיל 18 בלבד!