מבצעים משתלמים ללקוחות נאו אייר

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היתרונות בעישון סיגריה אלקטרונית

תוכן עניינים

מעוניין במידע נוסף על היתרונות בעישון סיגריה אלקטרונית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם :)

היתרונות בעישון סיגריה אלקטרונית

אם אדם מכניס לגופו רק את האידוי את עשן האידוי שנקרא VAPING של סיגריה אלקטרונית, למרות הניקוטין שנמצא בסיגריה, הוא אינו מזיק לבריאות למרות שהוא ממכר ומהווה את הגורם הראשי לצורך בעישון. עיקר הנזק הבריאותי, נגרם מתהליך שריפת הטבק שגורם לזפת, אשר מוחדרת לריאות. העישון בסיגריה אלקטרונית, אינו מערב תהליך זה והוא אינו גורם לנזק.

ישנם יתרונות נוספים של סיגריה אלקטרונית מהעובדה שניתן לעשן אותה במקומות ציבוריים- מה שאסור בסיגריה רגילה. עישון זה, אינו פוגע בסובבים כאשר משתמשים עם סיגריה אלקטרונית.  עישון סיגריה רגילה במקומות ציבוריים, גורר בחובו קנס גבוה. מי שעובר לעשן סיגריה אלקטרונית, אינו חשוף לסכנה זו. השימוש בסיגריה אלקטרונית, מספק את הצורך בניקוטין והעישון מתבצע בכמות מדודה בהתאם לצורך. תהליך זה, בעצם מסייע להפסקה בעישון, היות ותהליך זה, הינו הדרגתי וניתן להוריד את צריכת הניקוטין בצורה מבוקרת ואיטית.

 לסיכום- מומלץ בהחלט גם למעשנים כבדים וגם לקלים לעבור לעשן סיגריה אלקטרונית היות וקיימים יתרונות רבים כמו התחלה של הפסקת בעישון בהצלחה.

מדוע כדאי לכם לרכוש סיגריה אלקטרונית?

 סיגריה אלקטרונית, מהווה תחליף מושלם עבור אנשים שחיים על עישון סיגריות באופן קבוע. אם אינכם יודעים במה המדובר, אתם חייבים להכיר את הסיגריה האלקטרונית. מדובר בעישון שאינו גורם נזק, לא למעשן ולא לסביבתו. הסיגריה מייצרת טעם של טבק וההרגשה היא של עישון לכל דבר ועניין. ניתן למצוא כמות ניקוטין קטנה בסיגריה האלקטרונית כך שהגמילה נעשית בהדרגה.  הסיגריה האלקטרונית, הינה בעלות חד פעמית ואין צורך להוציא אלפי שקלים בשנה על קופסאות סיגריות, אין צורך להסתובב עם קופסה קבועה ואין פה עישון של 100 חומרים מזיקים לבריאות, או ריסוס אם אתם באמת מעוניינים להפסיק לעשן בהדרגה, סיגריה אלקטרונית, תעניק לכם את ההרגשה והאווירה החברתית שסיגריה מעניקה לרוב המעשנים בדר"כ.

עוד סיבות למעבר של עישון סיגריה אלקטרונית

על פי הנתונים של שנת 2013, המודעות הגבוהה של סיכונים של עישון סיגריות וכאלה רבים, המעוניינים לוותר על הרגל זה. הבעיה היא שהרגל זה קיים שנים רבות בקרב הרבה אנשים וקשה להיגמל מעישון.  אנשים רבים שהיו מעשנים כבדים, ניסו כל מיני דרכים להפסיק לעשן, אך ללא הצלחה. הסיגריה האלקטרונית, משלבת פתרון פסיכולוגי ואוראלי, אשר שילוב של שניהם מקל על תהליך הגמילה. ישנם יתרונות רבים לעישון סיגריה אלקטרונית ואחה הם:

  • מבחינת המראה- סיגריה אלקטרונית,  דומה לסיגריה רגילה מה שמקל על המעבר מסיגריה רגילה לסיגריה אלקטרונית.
  • עשן- אם סיגריה רגילה, מוציאה עשן בעל ריח רע שמזהם את האוויר וגורם לאנשים הנמצאים בסביבה, להיות מעשנים פאסיביים, הרי שסיגריה אלקטרונית, מוציאה אדים שאינם גורמים לנזק. הריח של האדים, יהיה תלוי בבחירת הנוזל לסיגריה האלקטרונית. ניתן למצוא ריחות נעימים בניחוח לימון, פרחים פירות ועוד.

סיגריה אלקטרונית

כאשר אתם מכינים את עצמכם לדבר הבא, אתם עורכים אותו על דף, ממש כשם שאתם עורכים רשימת מטלות. אם את רוב הדברים כבר סימנתם בוי גדול, אז הם נמצאים כבר מאחור. כעת, נותר לכם דבר אחד דבר שהשארתם לסוף משום מה, מה שמהווה לדבר משמעותי. האם גם אתם מעוניינים לעשן ואינכם יודעים כיצד? יש מי שיסייע לכם, כך שמאמר זה יספק לכם נקודה אחת שתסייע לכם להתחיל בחיים בריאים.

מה בעניין הסיגריה האלקטרונית?

הכמיהה של להפסיק לעשן, יושבת לכם טוב בראש. אם ניסיתם כל מיני שטויות כאלה ואחריות וכלום לא עזר לכם, הלכתם לרופאים הטובים ביותר ואפילו הייתם בקבוצת תמיכה. עד  שפגשתם באיזה חבר טוב מהצבא שהיה מעשן ללא הכרה ואתם מגלים להפתעתכם שהוא הפסיק לעשן ואז אתם תוהים:" איך הוא הצליח להפסיק לעשן ואני לא? אז לפני שאתם שואלים הוא כבר עונה:" אני כבר לא מעשן שנה". השאלה הבאה שלכם בטח תהיה:" איך הוא הצליח ואני לא?" אבל לבטח הוא לא היסס וענה בשאלה עם חיוך:"  הכל תלוי, על סיגריה אלקטרוני כבר שמעת פעם?" בכל מקום היום, כבר יש סיגריה אלקטרונית והרצון שלך להפסיק לעשן". לאחר שנפרדתם לשלום. הרעיון של סיגריה אלקטרונית אינו מש ממחשבתכם הייתה לכם תהייה היכן כדאי לרכוש אותה אך לא היה לכם מושג מהיכן ואיך עושים זאת.

לשם מה סיגריה אלקטרונית?

כשאנו מעוניינים להיגמל מעישון למצח, קיימת רק דרך אחת, לאתר סיגריה אלקטרונית ולהתחיל להיות בריאים כבר מהרגע הראשון.

סיגריה אלקטרונית, היא פתרון לתחליף הפעולה האמיתית.

סיגריה אלקטרונית כאשר אין לכם פתרון יותר מקורי מאשר להמשיך לעשן כרגיל אבל ללא מפגעים שמסביב.

כאשר תהיה לכם סיגריה אלקטרונית תוכלו להטעין אותה באמצעות חיבור USB פשוט כאשר הסיגריה תשמש אתכם לכל היום.

כאשר אתם מוציאים סכומים של ₪ 1000ש"ח על 200 סיגריות  המחירים של הסיגריה האלקטרונית, יהיו מצחיקים בהשוואה לסיגריות הרגילות.

נזקי העישון

 מה כבר לא נאמר על עישון ועל הנזקים הנגרמים ממנו כמו התמכרות לטבק. ד"ר עזורי, רכז את תוצאו המחקרים האחרונים בין בקשר לעישון ולמחלות.

30.11.2007- ד"ר יוסי עזורי

כרבע מהאוכלוסייה הבוגרת  שמעשנת הם בני  18. למרות שהמעשנים בארץ הם באחוזי ירידה בשנים האחרונות, ובהשוואה למדינות אחרות שהן מפותחות יותר בעולם, כמו ארה"ב ואנגליה, סקנדינביה ועוד, שיעור המעשנים בישראל, עדיין נמצא באחוזים גבוהים. הנתונים מצביעים על כך שעישון מביא להתמכרות בגלל הניקוטין שנמצא בטבק ומהבחינה  הנפשית,  שעמום, מתח, עישון עם שתיית אלכוהול, קפה, שעמום מתח וכדומה. בין כל הסיבות להתמכרות,  שיעור המעשנים מעוניין להפסיק לעשן. הנזקים הבריאותיים הקשורים בעישון, נסקרו בעשרות ומאות אלפי מאמרים רפואיים שנכתבו בעשרות השנים האחרונות. ממסה באמצעות מאמר זה, לבחון נזקים אלה. יש להדגיש, כי למרות הקושי המגפתי הרב, להוכיח קשרים נסיבתיים, בין הרגל מסוים לנזקים בריאותיים, העישון הוא אחד הנושאים שקשרים נסיבתיים כאלה, הוכחו על מספר לא מועט של מחלות. בדו"ח של שר הבריאות האמריקאי. בדו"ח זה ישנו פרק שלם לגבי מספר המחלות.

העישון, הינו גורם התמותה והתחלואה הגדול ביותר וניתן למנוע את השפעת העישון שניכרות בכל מערכות גוף האדם. בזמן בעירת הטבק והחומרים הנספגים בגוף, אם דרך מערכת הנשימה, הרירית ומערכת העיכול עשויים לגרום לעלייה משמעותית בתחלואה. יחד עם זאת, הפסקת העישון עשויה לגרום להפחתה משמעותית בסיכון. למרות שהפחתה זו הינה הדרגתית, לאורך השנים. כצוות מטפל, חשוב לנו להבהיר למטופלים את הסכנות שבעישון ולהציע עזרים לגמילה. ההיצע הקים, גם תחליפי ניקוטין ותרופות מרשם. ניתן גם להיעזר במומחים בתחום, דרך קופות החולים והאגודה למלחמה בסרטן. שימוש בעזרים אלה, הוכח כמסייע באופן משמעותי לסיכויי ההצלחה בגמילה שתהיה ארוכת טווח ובכך, הוא מסייע באופן משמעותי לסיכויי הצלחה. עשוי לסייע בהפחתת ובמניעת התחלואה שקשורה בעישון.

האם גילך מעל 18?

מכירת מוצרי טבק ועישון מגיל 18 בלבד!