מבצעים משתלמים ללקוחות נאו אייר

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טעמים לסיגריה אלקטרונית - נוזלי מילוי והטעם שלהם

תוכן עניינים

מעוניין במידע נוסף על טעמים לסיגריה אלקטרונית – נוזלי מילוי והטעם שלהם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם :)

טעמים לסיגריה אלקטרונית – נוזלי מילוי והטעם שלהם

איך לבחור נוזל מילוי לסיגריה האלקטרונית

ברור, כי בהתחלה מי שמתחיל לעשות שימוש בסיגריה האלקטרונית, עדיין נגשש במצב של ניסוי ותהייה. ראשית, כדאי כי תראו, על תקן איזה קטגוריה אתם נמצאים, אם אתם מעשנים כבדים, בינוניים או קלים. השלב החשוב ביותר למי שמעשן כבד הוא לא להפסיק לחלוטין את הניקוטין, כי אם לטפטף לו מנות קטנות וניתן בהחלט לבצע זאת, ע"י רכישה של נוזל שיש בו כמויות שונות של ניקוטין. תוכלו בפורומים השונים לברר וכן באתרי האינטרנט, אשר בהם יש מידע מקיף על גמילה מעישון באמצעות הסיגריה האלקטרונית.

טעמים לסיגריה אלקטרונית

לאחר ניסויים רבים ומחקרים, המצאות של מוצרים שונים שגורמים כביכול למעשנים כבדים להיגמל מהעישון, הגיעה הסיגריה האלקטרונית, אשר גרמה לרבים להפסיק לעשן ולא לחזור לסיגריה הרגילה. הרעיון היה גאוני והופץ לראשונה באנגליה ואנו עדים לתעשייה המשגשגת של הנוזלים והסיגריות האלקטרוניות ברחבי העולם.

טעמים לסיגריה אלקטרונית

נאו אייר – כך תפסיקו לעשן

ישנן חברות שונות שמייבאות נוזלים עם טעמים שונים לסיגריות האלקטרוניות. חברת ניו אייר, הינה היבואנית הרשמית של הסיגריות האלקטרוניות האיכותיות מאנגליה וכן נוזלים ומוצרים נלווים נוספים. מדובר על סיגריות ונוזלי איכותיים המיועדים להעניק למעשן שמעוניין בהפסקת העישון, חוויה של עישון רגיל.

לחברת ניו אייר, קיים אתר בישראל, אשר באמצעותו, ניתן להזמין את המותרים השונים כולל נוזלים לסיגריה האלקטרונית. הנוזלים איכותיים ובעלי תקן של הארגון העולמי לבריאות. כל המוצרים שתזמינו, יהיו באמצעות רכישה מאובטחת וכן, זמן המשלוח יהיה כפי שהובטח לכם באתר והמשלוח יגיע עד לפתח ביתכם.

האם גילך מעל 18?

מכירת מוצרי טבק ועישון מגיל 18 בלבד!