מבצעים משתלמים ללקוחות נאו אייר

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכשיר אידוי טבק – ליהנות מכל העולמות

תוכן עניינים

מעוניין במידע נוסף על מכשיר אידוי טבק – ליהנות מכל העולמות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם :)

מכשיר אידוי טבק – ליהנות מכל העולמות

אם אתם מעשנים, כבדים או קלים, אתם מכירים וודאי את תעשיית הסיגריות הענפה, כמו גם התחליפים הרבים שהיא מציעה. מכשיר אידוי טבק (סיגריה אלקטרונית או מכשיר אידוי קנאביס) נחשב כיום לאחד המכשירים הפופולאריים בקרב מעשנים רבים ולא בכדי. הוא מאפשר, מצד אחד למעשנים, את חווית העישון וכל הנלווה לה, אך חוסך מהם את הרעלים המזיקים ואת העשן הלא נעים.

איך פועל מכשיר לאידוי טבק

מכשיר האידוי לכשעצמו יכול להתאים הן לאידוי טבק, הן לאידוי קנאביס רפואי והן לאידוי צמחים מסוגים שונים. הוא מתאים לכל אלה המעוניינים ליהנות מחוויית העישון, מתקשים להיגמל ממנו, ובמקביל אינם רוצים לסבול מכל הנזקים הנלווים לכך. האידוי גורם לפליטתם של כל החומרים הפעילים בטבק ולטעמים השונים, ומבלי שתידרש לכך שריפה (כפי שקורה בעישון סיגריות רגילות, ללא מכשיר אידוי). האידוי עצמו במכשיר נעשה באמצעות גוף חימום מיוחד, היוצר סביבה בטמפרטורה גבוהה מאד, המאדה את הטבק מבלי לשרוף אותו. ניתן באמצעות המכשיר גם לאדות תחליפי טבק למיניהם, המתאימים לכל אלה, שרוצים להיגמל מהסיגריות ולהפסיק לצרוך את הניקוטין המזיק.

מעוניינים לרכוש מכשיר אידוי מסוג כזה ותוהים למי לפנות? מחפשים כתובת אמינה ומקצועית? נאו-אייר, המתמחה במכירת מכשירי אידוי מסוגים שונים, היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה מעמידה לרשות לקוחותיה מבחר רחב של אפשרויות ובמחירים ללא תחרות. לפרטים על מכשירי האידוי ומוצרים נוספים, צרו קשר בטלפון 077-885-0290

האם גילך מעל 18?

מכירת מוצרי טבק ועישון מגיל 18 בלבד!